Apa, hendak ais cream dengan UMNO? La, sudah tua pun hendak ais cream!!

Apa tu?

Mu zakar rah.

Mau zakar kah?

oh, mau zakar aku kah?

Oi, ais cream ah?

Ok ok ok, nanti aku cakap ya.

Hendak ais cream ah ya?.

Sila tengok gambar gambar kenapa dia hendak ais cream ah  disini.

Panas ya?

Dah tua dah, tak payah lah hendak hisap ais cream ah, nanti sakit gigi susah hendak pergi spital cabut gigi.

La, hendak ais cream ah pulak orang tua ni.

“Hey Mat, tolong bawa penyapu lidi tu, tak faham faham orang kata jangan hisap “mau  zakar kah”, hendak juga dia dengan ais cream brand jenis itu”.

“Hey, bebal betul”.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s