Ramai lagi akan terjun pokok kelapa, jikalau undi PAS dan DAP menjadi ketua politik Malaysia

Sikit lagi ada member terjun dari bangunan ini kerana kalah judi, huh,

Maaf ya.

Hari ini ada orang naik pokok kelapa dan terjun menjunam kebawah.

Frust.

Terus mati.

Dan ada seorang perempuan muda naik teksi, dan bila sampai kesebuah jambatan minta turun dari teksi, dan terus terjun kedalam sungai.

Frust.

Dan mati.

Jikalau anda  semua undi PAS, dan DAP menjadi pemerintah selepas PRU 13.

Sebulan lepas itu.

Berpuluh puluh lagi akan naik pokok kelapa atau teksi.

Terjun kebawah atau ke dalam sungai.

Frust.

Dan mati.

Tak tahu lah pulak apa sebab mereka semua terjun tu.

Aku ingat sebab frust kut. Mentalahan lah pulak benda kotor dalam Bersih 3 dan bila kerajaan negeri pakatan buat janji janji yang tidak betul atau susah hendak ditunaikan kut.

Mungkin juga kut, mana lah aku tahu.

Tapi jangan main main jikalau sudah frust dan kecil hati.

Di Singapura tidak ada pokok kelapa, kak!

Jikalau tidak, ramai sudah panjat.

Dan terjun kebawah.

Frust.

Sungai pun tidak ada.

Terjun kedalam laut susah lah sikit.

Kerana mereka tidak dapat berenang ketengah laut.

Di tepi pantai air  cetek.

Tidak mau lemas.

Jiakalau macam di sini ada jambatan Pulau Pinang, ramai ler yang terjun.

Tidak payah ingat DAP lah.

Dan tidak payah ingat PAS.

Semua mereka ini jenis hantu hantu belako.

Tengok Haji Hadi bercakap.

Sekejap boleh.

Sekejap tidak boleh.

Bercakap macam makan biskut.

Sekali ada sekali tidak ada.

Lama lama semua nya tidak ada.

Jangan main main terjun, engkau orang ingat komer semua ada sayap ker. Sebab tidak ada sayap lah jangan undi PAS. Tap pasal DAP menang.  Dan menjadi kuat bro. Nanti, tak pasal pasal pulak hendak terjun dari pokok kelapa. Ingat, hang semua ni tak der sayap. Susah apa, jangan undi PAS. PAS auta lebih.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s