Gaji bayar direk ke akaun isteri – Indonesia

“Yang, you pergi mana nih, gaji sudah masuk hari ini. I nak pakai duit tu, mamak tu tunjuk buku 3X5 dah. Ekkk, asyik shopping jer you nih!!!”

Alamak!!.

Jikalau macam ni, habis budget aku.

Silap silap haribulan, kena melutut kat bini minta naik elaun.

“Biah oh Biah, hang kena pi buat cokelat bungkus. gaji bulan ini bini aku pegang direk.”

“Kantoi ler kita Biah, bini aku gi shopping dari tadi!!”.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s