Abe, bila mu nak balik, aku dah tak tahan.

Macam mana nih.

Nik Aziz suruh balik Johor.

Husam kena pergi jadi MP.

Hok dok Bachok tu cam no, hendak hantar manna?

Hok dok Kuala Krai tuh, hendak herek ke mana?.

Gi Johor, mampus keras.

Gi Selangor, tak leh uat gapo.

Gi Perak, dok main lambai jah.

Gi Penang, kena lelong.

Pah tu, nak uat gano nih?.

Cik Pah Pak Amat dah dok panggil, dia tak tahan doh.

“Bang, bila mu nak balik, aku sudah tak tahan”

“Bang, cepat cepat balik, balik semeta pun ok lah”

“… aku tak besa, aku tak besa tidur saorang”

“Oh tak tahan”

Cik Pah kata tu, wahai Nik Aziz.

Cam no nih.

Habis aku, Nik Aziz.

Nak uat guano Nih……

Boleh ambo nak tukar masuk NGO  Jati ?

Semeta pun ok lah…..

TUKAR – aku dah tak tahan, balik lah bang…..

2 thoughts on “Abe, bila mu nak balik, aku dah tak tahan.

  1. Pingback: “Kalau nak ukur cerdik bodoh seseorang, kena dengar percakapannya.” | INNERBLOG

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s