Frust, jikalau menjadi isteri lelaki jalang, main belakang dan depan.

Another Pompeii brothel fresco

Image via Wikipedia

Itu hari semasa melawat sekolah berasrama penuh, aku jumpa pengetua perempuan yang nampak lembut tetapi laser mulut.

“Sememangnya jikalau saya, lelaki yang menjadi pelakun vedio semacam itu, suami saya, bukan sahaja saya ketuk kepala dia, malahan saya potong semua bahagian sulit dia itu dan berikan kepada kucing jantan saya buat lauk makan petang” kata nya selamba.

“Hey, macamana lah si isteri dapat menerima seorang lelaki yang dikatakan gay, straight, dan double version jenis semacam itu ?” tambah beliau lagi.

Aku pun terfikir juga akan kata-kata beliau. Macam mana hendak diterima “batang” dia kedalam faraj aku semasa naik gian dengan husband aku jenis semacam ini. Aku rasa aku terpaksalah pergi kelain tempat untuk mencari kepuasan bathin aku semasa gian mendatang. Bukan senang zaman-zaman open-minded sekarang, silap langkah jikalau kawan sepejabat ajak aku pergi keluar bandar lain mahu aku ikut dia untuk lepaskan geram pada suami, biarlah orang lain pula rasa keenakan faraj aku.

Zaman sekarang ini zaman moden, husband belum tentu orang yang kita anggap selama ini seorang yang baik itu, sememangnya baik. Belum tentu. Ini adalah kerana Nik Aziz yang selalu duduk cerita tentang agama, tetapi, agama itu juga telah digunakan untuk memporak-perandakan sesama manusia yang berlainan ideologi politik.

Ramai kaum jantan-jantan jenis begitu sudah mengunakan keporak-perandaan politik antara ahli masyarakat untuk “bermain”  dengan faraj-faraj yang teranaiya seperti mereka yang mempunyai husband jenis-jenis seperti ini diluar rumah.

Menjadi masaalah besar, ramai kaum bapa telah pun menjadikan faraj anak sendiri sebagai tempat membuat “praktikal” batang-batang mereka semasa isteri mereka datang bulan. Jikalau beranak pun, perkara ini boleh disimpan sebagai rahsia. Melainkan kita sebagai isteri mahu membongkar kedurjanaan jantan-jantan berjanggut putih bermata liar.

Kita kaum isteri sepatutnya menjauhi diri dari suami jenis sebegini. Bercerai itu adalah lebih baik dari menanggung dosa, dosa  dari dendam dengan memberi faraj kita kepada jantan lain, dosa kerana membenarkan husband mencucuk faraj anak dia sendiri, dosa besar bila membenarkan husband pergi ke gay club untuk menjalani pratikal anal penetration. Ini zaman dimana suami yang disangka baik adalah manusia sejahat-jahat umat. Sebagai pedoman, selalu lihat-lihat mata beliau semasa dia bersembahyang dirumah, melilau kearah mana. Jenis macam ini nampak sahaja alim, tetapi semua benda yang berlubang hendak ditarahnya. Jaga sikit. Itulah pedoman yang diberi pengetua yang laser itu kepada aku.

Dan aku fikirlah, adalah lebih selamat dunia akhirat bercerai dari duduk berlakikan suami yang giler sex dan kita patut lawan orang politik mengunakan agama sebagai tempat memecahbelahkan keluarga.

Tidak tahu lah bagaimana one Azizah boleh menanggung derita semacam mereka semua yang diceritakan disini.

Leave a Reply

